קילימנג'רו ובשורות טובות


אתמול (חמישי) התעוררתי וקיבלתי את פני האחות שהביאה לי את התרופות שאני צריך לקחת.

היו לה בשורות טובות בשבילי:

יש 80% סיכוי שביום ראשון, אחרי שיחליפו לי תחבושות, אעבור לשיקום!

אחר כך בא לבקר אותי רמי ברכה, שהיה חייל במלחמת לבנון הראשונה ואיבד יד ורגל.

אבל הוא הסתדר, אחרי השיקום הוא הצליח לטפס על הקילימנג'רו, ההר הכי גבוה באפריקה,

ולעסוק בספורט אתגרי כמו קייטסורפינג (גלישת גלים עם מצנח שמושך ומרים אותך).

אחריו הגיעה הפיזיוטרפיסטית, שהראתה לי תרגילים חדשים שאני צריך להתאמן עליהם.

פנו אלי מערוץ 2 והציעו לי לעשות תכנית מיוחדת שתעקוב אחרי תהליך השיקום שלי.

זהו בינתיים. שבת שלום, דניאל.

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

